شناسه خبر : 102230
چهارشنبه 04 مرداد 1402 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید محمدرضا اسماعیلی به روایت همسرش؛ تا یک ساعت قبل از شهادت/فیلم

همسر شهید اسماعیلی درباره آخرین تماس خود با همسرش گفت: اصلا باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی رخ داده است چرا یک ساعت قبل از شهادتش با همسرم صحبت کردم.

همسر شهید «محمدرضا اسماعیلی» که در حادثه تروریستی خاش - تفتان به شهادت رسید در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره آخرین تماس خود با همسرش اظهار داشت: اصلا باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی رخ داده است چرا یک ساعت قبل از شهادتش با همسرم صحبت کردم.

همسر شهید اسماعیلی ادامه داد: در این تماس، همسرم گفت در حال رانندگی هستم و تا ساعتی دیگر دوباره تماس خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این تماس به همسرم گفتم دختر سه ساله‌مان بی‌تابی می‌کند و با او صحبت کند، خاطرنشان کرد: «همسرم قربون صدقه دخترم رفت و دخترم پرسید بابا کی میایی که همسرم در جواب گفت دو روز دیگر.»

همسر شهید والامقام اسماعیلی اظهار داشت: «پس از شهادت پیکر محمدرضا را دیدم چنان آرامشی داشت که گویی خوابیده است.»

وی گفت: «من به محمدرضا افتخار می‌کنم و شهادنش را به او تبریک می‌گویم چرا که در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی جانش را فدا کرد.»

به گزارش دفاع‌پرس، «محمدرضا اسماعیلی»، «مهدی الله‌پور» و «محمدرضا شیخی» و «حسن وحیدی» از نیروهای پلیس راهور فراجا، روز یکشنبه (۱مرداد) در حین خدمت در مسیر خاش - تفتان در حمله مسلحانه یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi